Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-09-27

Bilder från långdistansen på MTB-O SM 2020 i Norrköping

Hej och god morgon!

Igår var jag med Linda på ett Corona-anpassat SM i MTB-O som avgjordes utanför Norrköping. Tog hennes jacka vid starten och orienterade (!) mig sedan via målet och fram till sista kontrollen där jag tog lite bilder medan jag väntade in henne. Smygkollade på landsvägsdamernas VM-lopp i mobilen lite då och då också. 

Fick mingla med några enstaka förbipasserande men i övrigt väldigt lugnt i skogen utöver de som tävlade. 

Bilderna är publicerade i omvänd kronologisk ordning nedan, alltså dom sista först och starten sist. Vill ni använda dom så länka gärna till blogginlägget eller tagga mig på sociala medier @henrikoijer. 













































































1 kommentar: