Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-09-08

Zwift-race, tom inkorg och måndag


Hej och god morgon!

Nej, ingen vinst igår men väl en 74:e plats bland 116 startande. Hade 177 i puls när vi gick in i sista backen och jag kan liksom inte göra ryck eller trycka på riktigt så det var bara att säga "tack för idag, vi ses i mål"... Hade ju faktiskt fullt sjå bara att ta mig med klungan till målbacken men det var ett bra pass.

Annars då? Körde full jobbdag igår så jag slutade vid halv åtta på kvällen, hann hem till loppet som startade 20:20 och sedan hände inte så mycket mer den dagen.
Åkte hem med en tom inkorg och det är ju alltid en skön känsla, så borde det vara alla dagar.

Så just från igår har jag inget riktigt kul att rapportera om. Vilodag på touren också igår. Börsen gick bra och sladden eller kontakten jag har mellan datorn och TV:n verkar inte fungera så jag fick köra Zwift med laptop-skärmen igår.

Ja nä, nu kör vi tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar