Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-09-25

En sexa cykling



Hej, cykelvänner!

Igår så körde jag en sexminutare intensivt på hempendlingen, skrapade ihop 363 watt under dom sex minuterna och det är helt okej. 376 på fem minuters max. Det borde finnas några fler watt under huven, men just nu tränar jag lite på att ta i. Ibland behöver jag tydligen göra det också. Jag har ju ett superstort Zwift-race imorgon och i helgen är det cross*2 så det skadar väl inte att kunna anstränga sig lite.

Imorgon är det alltså Zwift Classics, jag har väl varit 45, 46 och 33 på dom tre Zwift Classics som varit så jag vet ju att det är många som är väldigt duktiga där. Det krävs att man kan ta i, så att säga. Banan är också intensiv imorgon, så det blir spännande.

I helgen sedan så är det ju crosstävlingar i Falun och jag har råkat anmäla mig. Har också beställt bromsskivor till mina hjul, hoppas att dom hinner komma för annars blir det inte fullt lika skoj i helgen. Måste limma däck också...

Mötte tre cyklister på gårdagens hemcykling, kom hem till färdig middag by Linda och vi drack ett glas vin till. Avrundade dagen med en promenad och sedan ett par avsnitt av Kalles och Britas Hälsoresa.

Hoppas att ni får en skön onsdag, jag kommer sitta på kontoret och Linda ska på Cykelforum i Säter för andra dagen i rad. Lite avundsjuk är jag allt, men jag får ju höra om allt efteråt i alla fall. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar