Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-09-07

Dags för Vildmarsloppet 2019!

Hej och god morgon!

Skriver av mig lite. Snart dags för start ju, eller ja det är en och fyrtiofem kvar men ändå. Det kryper allt närmre. Ute regnar det och det kommer att bli så sjukt halt och episkt idag. 32 kilometer terränglöpning med start uppför slalombacken, bara en sån sak. Det här blir nog bra och om inte annat så lär jag lära mig några saker idag.

Det är bara att göra mitt bästa och så får vi se hur länge kroppen vill hänga med. Kommer att springa i shorts för det är ju tävling. Klämma någon gel då och då. Cykelkeps på också så jag känner mig lite hemma i ett främmande sammanhang.

Hoppas att ni håller tummar och tår idag, live-resultat ska ni kunna hitta här.

Bjuder på några bilder från Vildmarksleden, från en solig cykeltur 2015:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar