Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-09-04

Dags för sista Zwift Classics


Hej och god morgon!

Idag är jag stel i mina baksidor efter två dagars löpning. Är faktiskt också stel i ena axeln, måste bero på mina fallolyckor igår. Tänkte därför cykla lite på wattbiken i kväll för att kunna stretcha ut lite efteråt. Hade annars tänkt vila idag, men köra något lätt går ju.

Imorgon är det dags för Zwift Classics igen. Största loppen på Zwift och en chans att köra mig sönder och samman mot proffscyklister. Senast hade jag inte min bästa dag och fick duktigt med smisk. Återstår att se hur snabb jag är imorgon efter två dagars löpning...

Loppet kommer att sändas live på nätet och vi startar 20:03. Imorgon alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar