Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-09-10

Wheelsucker


Hej och god kväll!

Fick tillfälle att sitta på hjul i morse då jag blev passerad av en pendlarkamrat. Kul med lite sällskap även om vi inte sa mer än tack och hej när vår vägar skiljdes åt. Jag fick dessutom bli blöt och skitig av stänket från hans bakhjul, men det var det värt. Rulle från Ängesgårdarna ända till stadshuset i Borlänge. Det kapade nog tre minuter på min tid till jobbet.

På väg hem fick jag dock göra hela jobbet själv och det var jobbigt. Jag är trött. Sovit lite för lite och eftersom jag envisas med att vakna på nätterna sedan Vildmarksloppet så blir jag bara ännu mer zzz. En dag med ganska mycket för huvudet på jobbet och en lång arbetsdag gjorde väl kanske sitt också. Försökte koppla av under hemcyklingen och just det är väl cykelpendling så bra för. Det går liksom att rensa skallen lite i friska luften. Gjorde ett par avsteg från den normala rutten bara för att få lite mer trivsel i det hela (samt reka alternativ väg inför vägarbete imorgon). 

Nä, nu ska jag äta mig fyrkantig och sedan försöka sova lite mer i natt. Nya tag imorgon igen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar