Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-09-11

Bra känsla!

Hej och god morgon igen!

Nu duggar blogginläggen tätt, ni hinner väl knappt läsa det ena innan det ligger ett nytt ute på nätet. Har ju skrivit två kvällar i rad här. Helt galet. Så här skrev jag igår kväll. Lite piggare idag och benen fungerade riktigt bra i morse. Inga som helst problem att gå ner för trappan även om jag givetvis inte är helt återställd än. Har haft lite ont i ena knät ett par dagar också men just nu känns det inte alls. Sov igenom hela natten för första gången sedan i fredags, så hopp finns om att vara pigg i helgen!

Jag har egentligen inte så mycket nytt att rapportera. Tänkte strax cykla iväg till jobbet, det är dimmna men inget regn. Istället ska det regna på hemvägen. Ska inte jobba svinsent idag och i kväll hämtar jag upp Linda i Gävle. Det blir najs.

Bjuder på tre blänkare från cykelsverige:

Ni har kanske sett att Fredrik Kessiakoff blir ny förbundskapten i MTB? Jobbet innebär också ansvar för att utveckla MTB-sporten i Sverige och här tror jag verkligen att man fått rätt man på rätt plats. Lycka till, Fredrik!

Har ni sett det nationella tävlingsprogrammet för CX? Finns här: https://scf.se/cykelcross/hostens-tavlingsprogram-for-cykelcross-spikat/ Premiär i Falun 28-29 september, så det är dags att limma tubdäcken nu. Välkomna!

Jag kan också varmt rekommendera Musettecross Cup om ni vill prova på att tävla CX i Skåne: https://www.musette.se/musettecross-cup/  Jag körde ett par deltävlingar i fjol för att hålla igång, svinskoj!

1 kommentar: