Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-03-18

Dags för en ny, härlig, arbetsvecka!


Hej och god morgon!

Ny dag, ny vecka och nya möjligheter. Eller hur är det där egentligen? Ny vecka är det i alla fall hur som helst och jag är frisk. Hela förra veckan blev jag ju hemma pga sjukdom och så hade jag sällskap av en sjuk Frida på slutet också. Sex sjukdagar fick jag ihop. Det enda som är bra med det är att dom är över nu. Så nu siktar jag framåt i samma anda som på bilden ovan.

Idag blir det träning efter jobbet, körde ett pass igår också. Bara lite Kom igång-träning, men för att motivera mig lite extra så körde jag ett Zwift-race. Körde dock inte hela då det var väl långt men ändå bra för motivationen att tävla lite.

Har lite problem med mitt ryggskrälle nu, tror dock att det ska kunna gå över snart och allt jag behöver göra är nog att stretcha vänsterbenet lite mer. Det liksom drar från baksidan.

Nu ser jag fram emot att vara frisk, hel och komma igång ordentligt med träningen igen!

Inga kommentarer: