Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-03-12

Igår gjorde jag ingenting, men jag hann inte klart så jag ska fortsätta idag...

Hej och god morgon förmiddag!

Äsch, rubriken ljuger ju lite då jag höll på med en hel del saker igår. Som jag skrev i bloggen igår så hade jag följande planer:
"Planer för eftermiddagen och kvällen är att knåpa ihop ett träningsprogram fram till säsongspremiären och städa cykelrummet som numera är riktigt stökigt och skitigt igen. Vill göra något bättre av det där cykelrummet också. Det behöver bli ljusare, få bättre belysning och bara kännas lite fräschare. Dessutom så innehåller det en del fast inredning och annat som stör möjligheterna där. Men det blir inte idag. Idag nöjer jag mig med att städa lite. Det behövs det med."

1. jag gjorde inget träningsprogram.
2. Istället för att bara städa så har jag börjat omorganisera totalt i cykelrummet. Flyttat runt, monterat ner, skruvat och haft mig. Det blir nog bra! Men det blev också mycket mer jobb givetvis än om jag bara hade städat lite.

Så idag behöver jag färdigställa cykelrummet. Jag ska också försöka få till det där träningsprogrammet till mig själv. Utöver det så har jag och ska jag faktiskt jobba en del också. Jag ska tvätta, vårda mitt yttre och kika på någon vlogg.

Försöker styra upp en bättre Zwift-setup med bättre ljus. Just nu är allt jättestökigt där nere och jag är långt ifrån klar, så ni får nöja er med en bild på min Wattbike-sadel så länge.

Ja, nä. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar