Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-03-16

Cykelpromenad

Hej hej bloggen!

Idag har jag varit utomhus och cyklat! Inget märkvärdigt egentligen, men jag kunde före vi stack ut konstatera att det var en månad sedan jag cyklade utomhus och det var i Israel. Sedan dess har det varit Zwift, Vasaloppet och nu sex sjukdagar. Men nu känner jag mig bra igen. Eller bra känner jag mig ju inte, men frisk i alla fall.

Linda och jag ville njuta lite av det fina vädret och få lite frisk luft. Nu har hon också varit lite krasslig så det fick bli väldigt lugnt. Som en promenad men cyklandes, kan man säga. Cykelpromenad. Vi tog oss bort till Österå, Vidare mot Uvnäs och in i skogen. Sedan blev det en del skoterspår innan vi nöjde oss och styrde hemåt igen. Fin dag helt klart!

Nu kommer det inte att dröja en månad till nästa gång igen, det är då ett som är säkert.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar