Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-03-10

Gårdagen i bilder

Vi började dagen med att styra ut till Frisksportarstugan i Dörröd. Tjejerna i Single Track Sisters skulle reka lite inför en kommande teknikdag de ska hålla i där ute. Fullsålt dock så ni får sikta på nästa tillfälle om ni inte hunnit anmäla er.

När Linda cyklade runt i leran så studsade vi övriga runt på JUMP i Malmö.

När vi var hemma igen och lunchen hade landat så körde jag testcykel till slutet av Strade Bianche på Eurosport. Det blev 2x15 minuter på 321 respektive 319 watt.

Frida lekte sedan cykeltävling och hade ett cykelcafé på köksbordet.

Linda och jag tog sedan en promenad innan middagen.

Soligt och fint, men blåsigt. Långt till höger i bild ser ni Turning Torso i Malmö.

Våren har kommit lite längre här nere än vad den gjort i Falun. Det är väl kanske till och med så att Skåne knappt haft vinter i år.

Nästa gång får jag ta med mig en cykel och sladda lite skog jag med! Tack för att ni läste ända hit, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar