Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-09-20

Betongben

Hej och god morgon! 

Att först cykla fem dagar i Israel, sedan ta en heldag på resande fot och avrunda det med ännu en vilodag gjorde väl inte succé för känslan igår. Jag hoppas att det var därför som det kändes som det gjorde. För det gick väl ändå okej att träna, även om benen kändes som ett par betongben. 

Betade av en omgång 4x4 på 362, 362, 362 och 376 Monarkwatt. Långt ifrån bra, men inte heller dåligt. Det viktigaste med gårdagens pass var att jag genomförde det och det lyckades jag med. 

Ingen jättehög puls direkt, men känslan i benen var desto mer ansträngd.

Idag väntar dag två av en GIS-utbildning på jobbet, sedan drar Filip och jag till Leksand för att se Leksands IF - Södertälje. Det ska bli riktigt kul! Men först ska jag gå med Frida som cyklar till dagis. Vi hörs!

Ni vet väl att ni kan följa mig på Instagram också? https://www.instagram.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar