Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-09-17

Tel Aviv, bilder och hemresa

Hej och god morgon från Tel Aviv!

Nu är vi på hotellet och gör oss redo för en resdag. Vi ska snart börja vår resa med transfer till flygplatsen. Sedan flyg till Köpenhamn där Linda tar tåget hem och jag tar nästa flyg till Arlanda och sedan bil hem. Kollar vi på våra biljetter så ser det ut som om bägge cyklarna ska med Linda, så det kan bli spännande...

Det har varit helt fantastiskt här nere och jag kommer gärna tillbaka.

Igår var vi ut lite i Tel Aviv. Först för en strandpromenad och sedan för middag. Vackert ställe, det lilla som jag har sett.

Några prispallbilder från igår:
Totalen i mixedklassen.

Totalen i damklassen med Nellie och Åsa på en tredjeplats.

Totalen i herrklassen med våra reskamrater Didier Bats och Hans Becking på första plats.

När Linda och jag stod på podiet så sa speakern att om det funnits ett pris för bästa kläder så hade vi vunnit det. Jag fick berätta att det var det svenska märket VOID och då bad han om att byta keps med mig. Han gjorde väl det klart bästa bytet, men det var ju ändå kul tyckte jag.
Se så glad han blev!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar