Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-09-09

Packning pågår

Hej från Stennäset! 

Sitter hemma nu ett grått Falun, Frida, Linda och jag stack ut mellan regnvädren tidigare idag för att hämta Fridas cykel som stod på hennes dagis. Asfalteringen av vägarna här var klara när jag kom hem från Luleå igår. Asfalten var därför väldigt blöt nu idag när vi gick. Fint, men lite plaskigt. 

Idag har Linda och jag förberett en hel del av packningen inför Israel. Men vad tusan har man med sig när man åker utomlands? I Luleå klarade jag två övernattningar med en ryggsäck. När jag åkte till Belgien i höstas så hade jag också typ bara en ryggsäck, men där fick jag ju också låna cykel och sånt. Nu ska vi vara borta en vecka, ska träna två dagar och tävla i tre. Så det är klart att det behövs lite mer... 

Idag tänkte jag träna igen också. Har ju ändå vilat helt torsdag och fredag. Så det är dags. Återkommer senare om vad det blev och hur det gick. 

Här kommer några bilder från promenaden idag, hösten är här! 
Ny asfalt och lite höstfärger, sista bilden har Linda tagit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar