Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-09-21

Starkast på Le Peloton

En Nocco och två rostmackor, sedan var jag redo för morgonens fartövningar.

Le Peloton i höstskrud alltså. Grusvägar, skogsvägar, lite asfalt och full spätta. Till skillnad mot i förrgår när jag hade betongben så var dom desto mer samarbetsvilliga idag. Första två fartsträckorna behövde jag väl i princip bara ta en förning. Körde på tills jag blev ensam och sedan fick jag slita på efter bästa förmåga. Den sista och längre fartsträckan är av det mer lättåkta slaget så där fick jag sällskap. På slutet blev vi en trio som allra sista biten var en duo.

Bra pass, riktigt bra känsla i benen och alltid kul att köra skiten ur sig i sällskap med andra. Tack alla inblandade för en riktigt bra start på dagen!


Jesper Hjortsberg körde elcykel idag och fick med sig några bilder på mig också:

Garmin-data från Le Peloton:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar