Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-09-30

Dags för race!

Hej och godmorgon från Stennäset!

Idag är det alltså dags för min säsongsavslutning genom Hackmora MTB-Uphill. Ska bli hur festligt som helst, alla gillar väl uppförsbackar?! En som inte gillar backar men som ändå ska till Hackmora i helgen är Per Kumlin, kul med långväga besök! Han skulle springa imorgon och kanske cykla idag. Jag ska cykla idag och kanske springa imorgon. Linda är också här och ska cykla Hackmora idag, blir väl kanske den mest långväga deltagaren i det loppet. 

Eftersom det är anmälan på plats så har jag ingen aning om vilka eller hur många som ska köra. Kul blir det ju oavsett och det är ju bara att köra så hårt det går hela vägen upp till målet. Tävlingen är kort och hård så det finns liksom inte någon anledning att hålla igen. 

Nu ska vi fixa lite med cyklarna, sedan börjar det bli dags att göra sig i ordning för att vända lungorna ut och in. Vi hörs lite senare idag om hur det gick! Ni som följer mig på Instagram kan hänga med på färden via mina stories.

Banprofil för MTB-loppet.

Några favoritbilder från tävlingarna senaste åren.

Här är min video från loppet 2015:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar