Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-02-22

Distans med Jeppe77, Jimmy och Magnus

Precis som förra veckan så sträckte Jeppe77 ut gruppen ute på Hedemoravägen

Här är det Jimmy Bodin och Jeppe77 som sitter i spets, dagens snabbaste killar.

Vi passerade Traktorcentralen i Stocksbro

Så hände någonting väldigt ovanligt, jag stannade på fikastopp. Gustafs Café fick besök av oss idag och jag tog en chokladboll och en burk Sprite. Kostade bara 20 spänn.

Om man är stark som Jeppe77 så kan man sitta som taktkarl med armen om Magnus Darvell och sjunga några vackra bitar.

Betydligt mycket bättre ben denna helg. Inte alls lika ansträngd och för första gången i år så kunde jag köra mer än ca: 3 timmar utan att vägga. Stort. Med så trevligt sällskap som Jeppe, Jimmy och Magnus så blev det en väldigt social runda också. Som ni redan sett så gjorde jag övriga sällskap vid fikastoppet, det var inte igår. Normalt sett så brukar jag inte stanna och fika då jag hellre tränar när jag väl är ute. Idag hade jag dock ingen tidspress så jag unnade mig detta till grabbarnas stora förtjusning.

Jeppe och Magnus ville ha ca: 3 timmar, men Jimmy och jag ville åka lite till så vi tog en skarv över Skuggarvet.

Lite data:
Tid: 4:08:37
Distans: 108.42 km
Snitthastighet: 26.2 km/h
Snittemperatur: +0.3
Snitt/maxpuls: 152 / 178
Snitt/maxwatt: 196 / 797
Snitt/maxkadens: 84 / 133
Balans vänster/höger ben: 51 / 49

Dagens pass:

1 kommentar:

  1. Till nästa vinter då skall jag ha en vintercykel ! #avundsjuk.

    SvaraRadera