Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-02-27

Inte många knop

Gårdagen började med att jag sov bort den, sedan gjorde jag inte så mycket mer. Riktigt ineffektiv.

När familjen kom hem så fick jag agera pigg och jag firades också på min stora dag. Efter firandet så skulle jag spöa sjuåringen på NHL14 men var tydligen helt chanslös!?

För er som vill se VM i bancykling så sänder Viasatsport.se det live och gratis här: http://www.viasatsport.se/live/cykel/uci-track-cycling-wc-2/

Idag ska jag försöka göra någonting mer än att bara sova och ingenting. Min e-post har jag inte engagerat mig i sedan i torsdags... När det blir väldigt mycket att göra så måste man prioritera och tyvärr har jag väl valt bort e-postandet till förmån för typ jobb, familj och träning. Men idag borde jag kunna fixa den biffen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar