Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-02-20

Ny version av Garmin Connect

Garmin har nu gått ut med att man under våren kommer att lansera en uppdaterad version av Garmin Connect. Jag ser fram emot att testa denna nya version och förhoppningsvis så innebär detta också en bättre möjlighet att dela med mig av min träning och mina upplevelser med er. Jag har tidigare skickat in lite feedback på den nuvarande versionen och hoppas nu givetvis att allt blir skräddarsytt för mig...
Garmin Connect är en sida där jag loggar, analyserar och följer upp all min träning. Finns också som app och även den ska uppdateras.

Läs mer om nya Garmin Connect här: http://garmin.blogs.com/my_weblog/2014/01/ces-announcement-garmin-connect-redesign-.html#.UwWrOGJ5PBd

2 kommentarer:

  1. Ser snyggt ut, hoppas det är mer lightweight än den bef. ;)

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att de tar nallar de bästa bitarna från TrainngPeaks och Strava. Är lite segt att behöva synka all träningsdata mellan alla olika tjänster idag för att kunna göra en riktig analys av sin träning. Hoppas speciellt att de inför möjligheten att se diagram över tränngsstress för att lättare kunna se hur man balanserar sin träningsbelastning över tid.

    SvaraRadera