Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-02-06

Årets cykelprofil

Igår var jag ju som bekant på Dalarnas cykelförbunds årsmöte. Där fick jag veta att jag utsetts till årets cykelprofil i Dalarna 2013. Detta för mitt "stora engagemang kring dalacupen och cykel i stort." 
Det kändes givetvis väldigt kul att man valde att uppmärksamma mig för arbetet med cupen och jag hoppas att vi ses på deltävlingarna i sommar igen. I får dock gärna några fler engagera sig och kanske ansvara för någon deltävling.

5 kommentarer:

  1. Bara att gratulera, mycket välförtjänt.

    Claes E.

    SvaraRadera
  2. Kul, grattis! Säger som föregående; "mycket välförtjänt"

    SvaraRadera
  3. Grattis Henrik!
    Väldigt välförtjänt med tanke på vilket engagerat arbete du lägger ned på cykelsporten.

    SvaraRadera
  4. Tackar!
    Ni är väl så snälla!

    SvaraRadera
  5. Grattis, det är du värd!!!!!

    Sten N

    SvaraRadera