Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-02-26

Feber, knäproblem och födelsedag

Ah. Första gången jag är sjuk på över ett år. Egentligen började det nog redan natten till igår då jag hade en jäkla frossa efter mitt pass med nioettor, då slog jag bort det och tänkte att det nog bara berodde på att jag var trött och hade tränat hårt. Jobbade som vanligt igår men kände mig febrig på kvällen, och feber hade jag. Så idag blir jag hemma från jobbet och vilar självklart från träningen.

Ska jag se något positivt i detta och det faktum att jag har ont i ett knä så är det väl att också knät får sig en välbehövligt vila. Utan feber så hade jag väl tränat på som vanligt. Knät började krångla lite i torsdags då något på högersidan av min högra knäskål "hoppade" vid varje steg jag tog.. Något irriterande även om det inte gjorde ont. I måndags slutade det hoppa, men då fick jag istället ont på andra sidan av knäskålen. Igår så hade knäproblemet flyttat sig in i/bakom knät där det känns lite svullet och ömt. Ingen fara egentligen och jag kan ju gå som vanligt utan att det gör ont. Att cykla har gått utan några som helst känningar.

Å så fyller jag ju år idag. Hipp hipp hurra!

9 kommentarer:

  1. Knäproblemet kommer nog av att du tokspringer till bussen!

    SvaraRadera
  2. whalla... ett - "t" till...

    SvaraRadera
  3. Stort grattis! Vila knät och käka tårta. Det bästa:-)

    SvaraRadera
  4. Grattis! Knät är nog också förkylt. Ät tårta och vila dig frisk!

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott! Missade Internet igår... ;)

    SvaraRadera