Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-03-07

Backintervaller i Högbo med Lasse

Så har jag väl äntligen tränat cykel utomhus igen då. Var väl inte evigheter sedan senast (20/2), men idag var det intervaller utomhus för första gången på evigheter. Min mammas sambo Lasse ringde och ville köra lite i Högbo, så då behövde jag inte tveka längre. Vi åkte dit och körde sönder backen. 
Tiderna kommer väl inte med i Guinnes World Records 2012-upplagan, men det kändes inte som om jag var sämst i hela världen heller. Antagligen var jag bara nöjd över att få vara ute och sprätta igen. Tiderna blev:
6:31
6:14
6:24
6:32
Men det där och mer får ni ju veta om ni klickar på "Visa detaljer" nere i högra hörnet på Garmin-rutan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar