Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-03-10

Ber om ursäkt för idag

Morgonens inlägg råkade jag skicka iväg innan det var färdigskrivet, det rättade jag dock till tidigare idag. Och Keirin-filmen fick jag bara upp en trailer på. Hela ligger uppe nu, värd att kolla in! Så läs dagens inlägg igen så ni inte missar något.
Här är läget trött, men nu är det bara fredagens arbetspass kvar. Inget mer planerat imorgon vilket är jätteskönt. Dessa långa dagar är ju inte helskoj varje dag.

På söndag tänkte jag köra distans. 10:00 från Postenparkeringen. Jag tänker mig ca: 4 timmar, men man kan ju vara med en kortare stund och vända eller åka en kortare väg hem om man vill. Att skarva på passet kanske är ett alternativ för några. Ses vi där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar