Det här var ju svinjobbigt. Inte nog med att det var några längre backar och några fartökningar med, det var ju motvind hela vägen också. Tre och en halv timme motvind kan ju vara fostrande för vem som helst. Som ni kanske kan se också så var krafterna inte på topp på slutet, men så ska det ju vara. Benen är ganska skrotade. Inte bara för att det var motvind och backar, jag tror att det faktum att jag åkte på 172.5-vevar kan ha hjälpt en smula också.
Den tidiga pulstoppen beror på att jag pace:ade bakom en timmerbil. Och jag vill rikta ett stort tack till dig som körde en vit Volvo V70 och pace:ade mig några kilometer in mot Leksand. Riktigt skönt att slippa klyva motvinden där.
Imorgon lär jag ha dom där 10 sekundmetrarna i ryggen, och frugan har åkt till 08 med barnen, så jag kan skarva på till mörkret kommer. Bara medvind och skicka på. Men vi avslutar med lunch här klockan 13, så det blir inget sextimmarspass direkt. Med flyt kan jag rulla iväg strax efter 14 och det blir väl mörkt strax efter 18 tror jag...
Bianchi med Sram, vad hände där?
SvaraRaderaJa men ursäkta här! Hur har det här gått förbi oss egentligen? Misstänkte att det var något lurt när jag såg crossdäcken i förra inlägget när du åkte upp till Tällberg... Men Bianchi?
SvaraRaderaVIlken längd på vevar föredrar du?
SvaraRadera//Eskil
Egentligen föredrar jag 175. Förutom på cross där det jag tycker 172.5 fungerar lika bra som 175.
SvaraRaderaMen hallå där, berätta om Bianchin nu då!
SvaraRadera