Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-03-06

Vasaloppsstarten 2011

Härlig syn, det är nästan så man blir tårögd. Där i trejde led borde ju jag ha stått och nog ångrar jag mig lite nu när jag sitter framför TV:n. Men det är härligt att titta på loppet också. Men nästa år, då jävlar.

Är det inte Adam Steen där i orange outfit till vänster? Bilden är från Smågan och tyvärr tyckte jag att det såg ut som om han kämpade där. Passerade kontrollen som 67:a i svansen av tätklungan. Tyvärr verkar det som om jag såg rätt när det gällde ansträngningen då han vid Mångsbodarna låg 75:a. Andra personliga favoriter är skidorienterarelitcyklisten Tomas Löfgren som just nu ligger finfin 96:a. Adams bror, supertalangen Jonatan Steen ligger 233:a. Håkan Löfström som nu satsar på MTB (9:a LL-cupen, 6:a Billingeracet & 8:a på MTB-SM 2010) låg superfin 7:a vid Smågan och sedan 47:a vid Mångsbodarna och passerade precis nu Risberg som 45:a, strax bakom Daniel Tynell. Men nu har det spruckit av rejält då dagens vinnare Jerry Ahrlin har skruvat upp tempot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar