Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-01-14

En timme och förtiofem minuter kvar

Ni ska få veta lite om vad jag gjort idag. Eftersom jag vet att det intresserar er.
Vi gick till dagis. Där hade vi utvecklingssamtal rörande våra två små. Tyckte det var intressant att bägge dagisfröknarna bara pratade med Ronya. Behövde inte öppna munnen många gånger. Försökte säga något någon gång men i nästa mening vände de sig båda mot Ronya igen. Det är väl kanske bara mammor som är föräldrar?

Eftersom Stefan igår, helt felaktigt, antydde på Facebook att jag byggt en crossbro till Filips bilbana så var jag tvungen att göra en riktig crossbro idag. Den blev givetvis en hit, för ni vet ju alla hur kul det är med CX.


Ronya har, som ni säkert märkt, gjort om sin bloggdesign idag och jag anlitades som proffsfotograf i vår studio, Vardagsrummet.

På eftermiddagen har Ebbah spelat fiskspel. Och härjat, givetvis.
Nu är det snart dags för mat och sedan skall ungarna i säng. När allt är lugnt här hemma så ska jag ut och åka lite mer längdskidor. Ska för första gången prova andra spår än de vid Stångtjärn. Ni kan hålla andan till senare i kväll då jag skriver om den upplevelsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar