2011-12-18
Lucka 18
Fråga 1:
Jag har ju gjort mig okänd som lite av en skidkung och har två par längdskidor, vet ni vilka som tillverkat dom? (Atomic, Fischer, Madshus, Peltonen, Rossignol eller Salomon?)
Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.
Etiketter:
Adventskalendertävling
God morgon, nu vänder det!
I natt drömde jag att jag var ute i skogen på andra sidan om en riksväg och skulle springa några meter och mötte en katt som jagade något litet djur. Djuret kom undan och katten blev sur på mig. Vi pratade lite och jag gick längre in i skogen. Där hittade jag en ödla under en sten som jag skulle ta kort på. Såg då att den var jättestor (ca: 40 lång!) och jag bestämde mig för att fånga den. När den försökte fly såg jag att den var trebent och den var ganska lättfångad. Det här blir en bra middag tänkte jag och dödade den stackars äckliga ödlan. Jag tick tillbaka med ödlan i en liten burk (som den knappt fick plats i) och skulle visa upp fångsten för mina vänner. Då började den leva igen och jag var inte längre sugen på ödla till mat så jag släppte den fri.
Slutet gott, allting gott! Vad har ni drömt i natt?
Härlig cross igår! Lerfest och Bart Wellens som segrare igen, blir väl inte mycket bättre än så?
Foto: Balint Hamvas (fler foton finns om du klickar på länken)
Idag är det dags för världscupen i Namur, Darvell och Erlandsson verkar kunna få smaka lera. Men, rykten säger att det föll snö igår och frågan är om det ligger kvar även idag. Några centimeter blötsnö över ett par decimeter lera är ju bland det bästa som finns! Live strem hittar ni här (sändingsstart 14:35, tävlingen startar 15:00). Zdenek Stybar blev bara 14:e igår och Nys hade sönder bakväxeln så han bröt tävlingen, ingen hit för megastjärnorna även om Kevin Pauwels "lyckades" bli fyra. Revanschlust idag? Nils Albert var tillbaka med nummerlapp och blev tvåa igår.
Utanför fönstret snöar det nu
Den här gången säger väderprognosen att vintern ska få stanna i minst en vecka, alltså vit jul!? Perfa!
Just nu är faluns cyklister ute och kör distans i det härliga vintervädret och jag sitter hemma och snorar. Det känns dock lite bättre idag än det gjorde igår så det finns hopp om att någon gång kunna bli frisk igen. Kanske att jag kan rulla ut med gänget nästa söndag? Vi får hoppas att dom tar många bilder idag så vi kan njuta av deras träning i efterhand.
Slutet gott, allting gott! Vad har ni drömt i natt?
Härlig cross igår! Lerfest och Bart Wellens som segrare igen, blir väl inte mycket bättre än så?
Foto: Balint Hamvas (fler foton finns om du klickar på länken)
Idag är det dags för världscupen i Namur, Darvell och Erlandsson verkar kunna få smaka lera. Men, rykten säger att det föll snö igår och frågan är om det ligger kvar även idag. Några centimeter blötsnö över ett par decimeter lera är ju bland det bästa som finns! Live strem hittar ni här (sändingsstart 14:35, tävlingen startar 15:00). Zdenek Stybar blev bara 14:e igår och Nys hade sönder bakväxeln så han bröt tävlingen, ingen hit för megastjärnorna även om Kevin Pauwels "lyckades" bli fyra. Revanschlust idag? Nils Albert var tillbaka med nummerlapp och blev tvåa igår.
Utanför fönstret snöar det nu
Just nu är faluns cyklister ute och kör distans i det härliga vintervädret och jag sitter hemma och snorar. Det känns dock lite bättre idag än det gjorde igår så det finns hopp om att någon gång kunna bli frisk igen. Kanske att jag kan rulla ut med gänget nästa söndag? Vi får hoppas att dom tar många bilder idag så vi kan njuta av deras träning i efterhand.
Etiketter:
CX,
Drömmar,
Magnus Darvell,
Vintercykling,
Världscupen CX,
Åsa Erlandsson
2011-12-17
Mange Makers och facit i adventskalendertävlingen
En miljon visningar på fem dagar, Youtubefenomenet Mange Makers nya hit: Mange bjuder!
Facit lucka 7-16
7: Min bästa tid på Skuggarvstempot är 29:14 och High Capparal Cyclecamp pågår 13-15 april
8: Jag blev 90:e på SM-linjet 2011 och Kvalitetstid säljer Aerozines snabbkopplingar i rött och svart
9: LC7 heter Monarks nya testcykel där jag fick vara med och fotas med skapelsen och Mad Fairys toppluva för vuxna kostar 95:-
10: Jag har inte cyklat på LOOK och en Rosa Maximflaska kostar 40:-
11: År 2000 körde jag min första CX-tävling och Meridas sponsorprojekt är: Merida Multivan Team, Team Merida Sverige, Team Kalas och Merida Grassroots
12: Min frus bloggadress är http://ronyaponya.blogg.se och Skiers AB tillhandahåller bland annat följande aktiviteter: Isklättring, bäversafari, paddling, cykling, klättring och femkamp
13: Jag har som mest haft 1687 unika besökare på ett dygn och ni ska kontakta Johan på TCM om ni vill jobba där
14: 23:e juni blev jag Dalarnas Bloggare 2011 och Östers Cykel har öppet Måndag-fredag: 11-18 och de har lunchstängt 13:30-14:30
15: Min bästa placering i Finnmarksturen är 5:a
16: Innebandy var den sport jag höll på med före cyklingen
I de frågor där jag kan ha varit lite otydlig eller om frågan kunnat tolkas olika har jag varit snäll i bedömningen.
Etiketter:
Adventskalendertävling,
Mange Makers
Lucka 17
Fråga 1:
Vilket datum gifte sig Ronya och jag?
Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.
Vilket datum gifte sig Ronya och jag?
Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.
Etiketter:
Adventskalendertävling
2011-12-16
Dagens!
Dagens outfit!
Så där ja, äntligen har jag blivit lite bloggigare. Det är ju vad ni alla innerst inne önskar ändå.
Magnus Darvell och Åsa Erlandsson är nere i Belgien för att tävla världscup i Namur på söndag. Livestream-länk hittar ni här och den fungerar också för morgondagens GVA-Trofee, sikta på sändningsstart kring 14:40 med tävlingsstart 15:00 bägge dagarna. På tisdag kör Magnus och Åsa en C2:a i Holland, men den vet jag inte om den streamas. Vi minns ju alla Darvells 25:e plats i Igorre, jag tror det blir tuffare på söndag eftersom startfältet troligtvis kommer vara något tajtare och större. En topp 30 vore ju fantastisk. Ska bli spännande att följa.
Kul också att Ludwig Söderquist fick en VM-plats till CXVM, men det var väl ganska väntat efter det stora bloggdrevet efter att han inte blev uttagen till världscupen i Koksijde.
Ni har väl inte missat Oscars blogginlägg om CX-Cupen? Han vill ha tips, förslag och synpunkter på upplägget och hur cupen kan göras ännu bättre till nästa år. Jag har lite tankar som jag kommer att mejla till gruppen, men ni andra som inte gör som jag kan väl diskutera i Oscars inlägg. Minns själv när jag råddade cupen att alla synpunkter var välkomna, det värsta som finns är ju folk som sitter hemma och knyter näven i fickan. Ni kan förresten redan nu planera in den 13:e och 14:e oktober 2012 för då kör vi dubbelhelg med CX i Falun.
Jag skrev ju igår att Jennie Stenerhag ska köra för oss 2012 och det läste man på DT Sporten, idag kan man läsa denna både som nätvariant och tryckt på papper. Fler positiva Falu CK-nyheter kommer nog ut ganska snart också.
Lucka 16
Dagens fråga:
Vilken sport höll jag på med (i en förening) innan jag började med cykel?
1. Innebandy
X. Löpning
2. Längdskidåkning
Vilken sport höll jag på med (i en förening) innan jag började med cykel?
1. Innebandy
X. Löpning
2. Längdskidåkning
Etiketter:
Adventskalendertävling
Hej hallå där!
Det är väl kanske fel att säga att jag är sjuk, men jag lider av halsont och huvudvärk, troligtvis är jag bara lite sliten. Sjuksyster Ronya beordrade mig därför i säng tidigt, så i natt har jag fått över 7,5 timmes sömn. Sömn är ju annars något jag inte längre brukar prioritera speciellt högt tyvärr. Nog gnällt om mitt hälsotillstånd, ville ni höra sånt hade ni väl setat i ett väntrum på någon vårdcentral nu och samtalat med de äldre.
Glad cykelnyhet istället! Med mindre än 4 timmar kvar på den fria övergångsperioden så fick Falu CK igår kväll en ny tävlingscyklist. Det är en ung och lovande cyklist som nog kommer känna sig som hemma i den grönvita tröjan. Ska bli spännande att se "listan" när den nu publiceras.
Eftersom ni är intresserade av mitt liv kan jag berätta att jag idag på jobbet ska göra flytt nummer två. Efter att ha delat rum med min chef (vilket givetvis har varit väldigt kul!) så ska jag nu tillfälligt in i marknadschefens före detta rum. Han flyttade nämligen igår in i det rum som jag har haft, så nu står hans rum ledigt. Om en och en halv månad eller så är det nog dags för mig att flytta in i "rätt" rum.
Ha en härlig dag!
Glad cykelnyhet istället! Med mindre än 4 timmar kvar på den fria övergångsperioden så fick Falu CK igår kväll en ny tävlingscyklist. Det är en ung och lovande cyklist som nog kommer känna sig som hemma i den grönvita tröjan. Ska bli spännande att se "listan" när den nu publiceras.
Eftersom ni är intresserade av mitt liv kan jag berätta att jag idag på jobbet ska göra flytt nummer två. Efter att ha delat rum med min chef (vilket givetvis har varit väldigt kul!) så ska jag nu tillfälligt in i marknadschefens före detta rum. Han flyttade nämligen igår in i det rum som jag har haft, så nu står hans rum ledigt. Om en och en halv månad eller så är det nog dags för mig att flytta in i "rätt" rum.
Ha en härlig dag!
2011-12-15
Lucka 15
Foto: Hans Lundin
Fråga 1:
Vilken är min bästa placering i Finnmarksturen?
Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.
Fråga 1:
Vilken är min bästa placering i Finnmarksturen?
Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.
Etiketter:
Adventskalendertävling
Den här sortens tur, varje dag!
Hann precis med bussen också denna morgon
Brukar stressa för att hinna ut i tid, men idag kände jag att jag kunde ta det lugnt på morgonen och verkligen känna att det är förfredag idag. När jag ska gräva fram mössa och vantar så kollar jag min klocka som visade 05:42, bussen ska gå 05:41 från hållplatsen närmast mig! River med mig mössan, vantarna, datorn och lägger benen på ryggen. Allt slutade lyckligt som ni ju redan vet.
Det dröjer nog inre länge innan jag står där och har missat bussen med tanke på hur nära det är nästan varje gång.
Har för övrigt haft något skit i kroppen sedan i måndags. I tisdags var jag helt säker på att jag skulle bli dyngförkyld och igår kändes förkylningsutbrottet nära. Men så idag är det lite bättre igen. Bara lite tjock i halsen. Så här har det varit i några veckor nu: förkylningskänsla måndag till onsdag och sedan har jag kunnat träna igen på torsdag. Kanske är det söndagsdistansen som är för hård för mig, eller så kanske min kropp alltid är på gränsen och aldrig får den återhämtning som den förtjänar. Jag måste börja sova mer. Som det känns idag är jag inte redo för träning, men kanske att jag är det imorgon?
Vi i Falu CK¨s styrelse hade möte igår kväll. Det blev också igår officiellt att Jennie Stenerhag, som tog silver på damernas linjelopp i somras, nu byter tillbaka till Falu CK och hon kommer alltså att representera oss under 2012. Jag har dock fått bekräftat från en av våra cyklister att den byter till en annan hårdsatsande förening till nästa år och jag har på känn att ytterligare en byter. Så totalt borde vi stå på minus ett när den fria övergången stängs idag. För idag är ju sista dagen för fria övergångar i cykel. Jag har förhoppningar om att vi får ytterligare någon till oss, men jag vet ju inget säkert innan listan på övergångar publiceras.
Brukar stressa för att hinna ut i tid, men idag kände jag att jag kunde ta det lugnt på morgonen och verkligen känna att det är förfredag idag. När jag ska gräva fram mössa och vantar så kollar jag min klocka som visade 05:42, bussen ska gå 05:41 från hållplatsen närmast mig! River med mig mössan, vantarna, datorn och lägger benen på ryggen. Allt slutade lyckligt som ni ju redan vet.
Det dröjer nog inre länge innan jag står där och har missat bussen med tanke på hur nära det är nästan varje gång.
Har för övrigt haft något skit i kroppen sedan i måndags. I tisdags var jag helt säker på att jag skulle bli dyngförkyld och igår kändes förkylningsutbrottet nära. Men så idag är det lite bättre igen. Bara lite tjock i halsen. Så här har det varit i några veckor nu: förkylningskänsla måndag till onsdag och sedan har jag kunnat träna igen på torsdag. Kanske är det söndagsdistansen som är för hård för mig, eller så kanske min kropp alltid är på gränsen och aldrig får den återhämtning som den förtjänar. Jag måste börja sova mer. Som det känns idag är jag inte redo för träning, men kanske att jag är det imorgon?
Vi i Falu CK¨s styrelse hade möte igår kväll. Det blev också igår officiellt att Jennie Stenerhag, som tog silver på damernas linjelopp i somras, nu byter tillbaka till Falu CK och hon kommer alltså att representera oss under 2012. Jag har dock fått bekräftat från en av våra cyklister att den byter till en annan hårdsatsande förening till nästa år och jag har på känn att ytterligare en byter. Så totalt borde vi stå på minus ett när den fria övergången stängs idag. För idag är ju sista dagen för fria övergångar i cykel. Jag har förhoppningar om att vi får ytterligare någon till oss, men jag vet ju inget säkert innan listan på övergångar publiceras.
2011-12-14
Lucka 14
Fråga 1:
Vilket datum blev jag officiellt utsedd till Dalarnas bloggare 2011?
Fråga 2:
Vad har Öster Cykel för öppettider?
Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.
Vilket datum blev jag officiellt utsedd till Dalarnas bloggare 2011?
Fråga 2:
Vad har Öster Cykel för öppettider?
Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.
Etiketter:
Adventskalendertävling
2011-12-13
CX-fotografer
Jag gillar ju cykling och jag gillar fotografi, det bästa är givetvis när dessa två konstformer kombineras. Har på senare tid börjat följa två herrar på nätet som fotar en del cykelcross. Besök gärna deras sidor om du, precis som jag, är intresserad av cykling+foto och vill slå ihjäl några timmar:
Kristof Ramon (Flickr)
Balint Hamvas (Hemsida med fotoreportage från CX-tävlingar)
Kristof jobbar nu som fotograf åt LOTTO-stallet och Balint bevakar årets CX-säsong med pengar han jobbat ihop och ett arv från en bortgången släkting. Du kan köpa hans fotobok från 2009-2010 års CX världscup här för att stötta honom och samtidigt få något fint att bläddra i.
Jag har frågat på Twitter och Facebook efter andra fotografer som plåtar cykelsporten och fått en del tips. Ska kolla igenom dom inom kort och återkommer kanske om detta. Har ni några tips på fotografer som lägger ut läckra cykelfoton på nätet?
Kristof Ramon (Flickr)
Balint Hamvas (Hemsida med fotoreportage från CX-tävlingar)
Kristof jobbar nu som fotograf åt LOTTO-stallet och Balint bevakar årets CX-säsong med pengar han jobbat ihop och ett arv från en bortgången släkting. Du kan köpa hans fotobok från 2009-2010 års CX världscup här för att stötta honom och samtidigt få något fint att bläddra i.
Jag har frågat på Twitter och Facebook efter andra fotografer som plåtar cykelsporten och fått en del tips. Ska kolla igenom dom inom kort och återkommer kanske om detta. Har ni några tips på fotografer som lägger ut läckra cykelfoton på nätet?
Fotoförbud på förskolan på Lucia
Är det någon som på fullaste allvar tror att ett barn råkar
illa ut om de blir fotade på sitt luciafirande? Allvarligt nu!? Och hur var det för 2-3 år sedan, fanns det inga barn med skyddad identitet då eftersom man fick ta kort på sina barn på den tiden?
Ska man låsa in barnen med skyddad identitet i ett rum utan fönster, eller ska man kanske försöka ge dom barnen och deras familjer ett så normalt liv som möjligt? Det verkar också bara vara vid Lucia som detta fotoförbud gäller!? Alla andra dagar på året får man alltså fota vilken dagisunge som helst?
Nåväl, bitterheten släpper nog något när lussebullarna och pepparkakorna dukas fram efteråt. Hoppas att ni alla har haft och fortsatt kommer ha en helmysig Lucia!
Lucka 13
Fråga 1:
Vad har jag för besöksrekord (antal unika besökare på ett dygn) på bloggen?
1. 1139
X. 1350
2. 1687
Fråga 2:
TCM söker personal, vem ska man kontakta om man är intresserad?
Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.
Etiketter:
Adventskalendertävling
2011-12-12
Lucka 12
Fråga 1:
Vad har min fru för bloggadress?
Fråga 2:
Utöver Höghöjdsbanan, kan du nämna någon annan aktivitet som Skiers AB tillhandahåller?
Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.
Etiketter:
Adventskalendertävling
2011-12-11
Det där distanspasset [många bilder!]
Jo, det var ju klassisk vinterdistans idag, precis som alla söndagar. Tidigare söndagar har jag bestämt rutt men idag tänkte jag låta andra få bestämma. Tre förslag fanns och det blev till slut Jens förslag. Rogrundan...
Vi skulle ju ta det lite lugnare idag, men jag var ju tvungen att testa en liten utbrytning i backarna mot Skuggarvet. Fick lov att stanna för att de andra skulle kunna komma ikapp!
Vi var tolv startande idag vilket är nytt rekord för denna söndagstradition
I Skuggarvet tog de flesta av oss vänster mot Rostberg men en trio triathleter valde att åka ner till Sundborn då de bara skulle vara ute i två timmar
På väg mot Rostberg
Nu är vi inne på Jens vägval... Efter Toftbyn tog vi vänster för att ta grusvägarna (och skoterleden...) mot Rog. Först var det plogad grusväg som sedan övergick i hjulspårscykling.
Landsvägskillarna slog till på en gruppvurpa

Den skylten säger väl det mesta?
Martin Eriksson plåstrar om ett blödande knä med en buff
Grabbar som kämpar med cyklarna som gick åt alla håll
Hannes kollade snödjupet en gång till för att vara säker, Benny och Peter tar ut löpsteget i bakgrunden

Bil efter bil hade gett upp och vänt och här stod vi på platsen där den sista bilen hade vänt. Slut på hjulspårscykling alltså och vi övergick i djupsnöcykling. Spårcyklingen hade inte varit speciellt lätt på slutet heller så detta kändes som en lättnad för min del i alla fall.
5-7 km/h och ca: 160-170 i puls. Styrketräning, rundtrampsträning, balansträning och teknikträning. Allt i ett!
Martin lovade glass till de som klarade att cykla upp. Hannes försöker och Lars har redan gett upp.
Inte nog med att jag blev först upp, jag var den enda som vann en glass också! 190 var högsta pulsnoteringen i backen. Hela tiden i djupsnön åkte jag på lättaste crossväxeln och slet på. Ett par gånger växlade jag upp till näst lättaste växeln och köttade på lite (när det gick utför...)
Jag råkade ut för att kejdan fastnade innanför kassetten och tappade några minuter där och fotade därför inte så mycket när jag skulle jaga ikapp på det som är en skoterled (Långlopps-SM 2009 gick här i motsatt riktning). Denna bild har istället Benny Sonesson Instagramat.
När vi kom ut ur skogen så hade en fyrhjuling åkt på vägen, inte helt lättcyklat tyvärr och när det brantade på mot slutet så fick jag lov att springa lite. Foto: Jesper Hjortsberg
Nu börjar det bli åkbart igen, Peter var ändå inte helt entusiastisk
Plogade vägar igen och alla blev som barn på nytt
Peter närmast kameran rullar in i Rog
Jesper sträckte ut genom Bjursås. I Bjursås delade vi upp oss igen. Hannes, Benny, Jesper, Peter och Lars skulle åka över Sågmyra-Rexbo och hem, Jens, Göran, Martin och jag åkte hemåt.
Där i mitten var det djupsnöcykling: hög puls och låg hastighet
Rundan
Passdata:
Tack till alla för en fantastisk söndagsrunda, nästa vecka kanske vi ska sikta på en cykelbar runda?
Vi skulle ju ta det lite lugnare idag, men jag var ju tvungen att testa en liten utbrytning i backarna mot Skuggarvet. Fick lov att stanna för att de andra skulle kunna komma ikapp!
Vi var tolv startande idag vilket är nytt rekord för denna söndagstradition
I Skuggarvet tog de flesta av oss vänster mot Rostberg men en trio triathleter valde att åka ner till Sundborn då de bara skulle vara ute i två timmar
På väg mot Rostberg
Nu är vi inne på Jens vägval... Efter Toftbyn tog vi vänster för att ta grusvägarna (och skoterleden...) mot Rog. Först var det plogad grusväg som sedan övergick i hjulspårscykling.
Landsvägskillarna slog till på en gruppvurpa
Den skylten säger väl det mesta?
Martin Eriksson plåstrar om ett blödande knä med en buff
Grabbar som kämpar med cyklarna som gick åt alla håll
Hannes kollade snödjupet en gång till för att vara säker, Benny och Peter tar ut löpsteget i bakgrunden
Bil efter bil hade gett upp och vänt och här stod vi på platsen där den sista bilen hade vänt. Slut på hjulspårscykling alltså och vi övergick i djupsnöcykling. Spårcyklingen hade inte varit speciellt lätt på slutet heller så detta kändes som en lättnad för min del i alla fall.
5-7 km/h och ca: 160-170 i puls. Styrketräning, rundtrampsträning, balansträning och teknikträning. Allt i ett!
Martin lovade glass till de som klarade att cykla upp. Hannes försöker och Lars har redan gett upp.
Inte nog med att jag blev först upp, jag var den enda som vann en glass också! 190 var högsta pulsnoteringen i backen. Hela tiden i djupsnön åkte jag på lättaste crossväxeln och slet på. Ett par gånger växlade jag upp till näst lättaste växeln och köttade på lite (när det gick utför...)
Jag råkade ut för att kejdan fastnade innanför kassetten och tappade några minuter där och fotade därför inte så mycket när jag skulle jaga ikapp på det som är en skoterled (Långlopps-SM 2009 gick här i motsatt riktning). Denna bild har istället Benny Sonesson Instagramat.
När vi kom ut ur skogen så hade en fyrhjuling åkt på vägen, inte helt lättcyklat tyvärr och när det brantade på mot slutet så fick jag lov att springa lite. Foto: Jesper Hjortsberg
Nu börjar det bli åkbart igen, Peter var ändå inte helt entusiastisk
Plogade vägar igen och alla blev som barn på nytt
Peter närmast kameran rullar in i Rog
Jesper sträckte ut genom Bjursås. I Bjursås delade vi upp oss igen. Hannes, Benny, Jesper, Peter och Lars skulle åka över Sågmyra-Rexbo och hem, Jens, Göran, Martin och jag åkte hemåt.
Där i mitten var det djupsnöcykling: hög puls och låg hastighet
Rundan
Passdata:
Tack till alla för en fantastisk söndagsrunda, nästa vecka kanske vi ska sikta på en cykelbar runda?
Etiketter:
Cykling,
Söndagsdistans,
träningsbilder 2011,
Vintercykling
Live stream Druivenveldrit Overijse 2011
Etiketter:
CX,
Cykling,
Druivenveldrit Overijse,
livestream
Lucka 11
Fråga 1:
Vilket år körde jag min första CX(cykelcross)-tävling?
1. 1998
X. 1999
2. 2000
Fråga 2:
Merida anger fyra sponsorprojekt på sin hemsida, vilka då?
Skicka in dina svar till adventskalender@henrikoijer.com Reglerna hittar ni här. Vill du se alla inlägg som har med adventskalendertävlingen att göra så klickar du här.
Etiketter:
Adventskalendertävling
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
























