Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-10-19

Dags att baka pepparkakor!


Hej och god förmiddag!

Ny helg, fullt i stugan och det vankas pepparkaksbak. I oktober. Men jag klagar inte, pepparkaksdeg är ju bara så gott. Igår bakade vi fröknäcke också, men det var med en bakmix så det räknas kanske inte? Å andra sidan så ska vi ju baka pepparkakor med färdig deg också. Så vi halvbakar väl lite, helt enkelt.

Igår när jag cyklade hem så mötte Linda upp mig vid Falukrossen, så vi körde gemensamt till dagis för att hämta Frida, härligt höstliga färger. Jag älskar det verkligen, den här höstskepnaden som naturen har just nu. Klagade ju på vädret i gårdagens inlägg och som genom ett mirakel så blev det några solglimtar igår eftermiddag. Så jag kunde i alla fall få njuta av lite solsken genom kontorsfönstret. Idag ska det också finnas chans till sol under eftermiddagen, jag längtar!

Vad har ni för helgplaner?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar