Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-10-21

Andra bullar


Hej och god morgon!

Idag blir Frida och jag hemma, hon är inte riktigt kry. Igår kväll trodde jag att jag nästan att jag skulle bli hemma för vård av mig själv, men genom något mirakel så räddades jag av natten. Håller tummarna för att jag ändå håller mig frisk. Idag tar jag hand om Frida och äter några av kanelbullarna på bilden ovan. Dom bakade vi igår, Frida och jag. Fick ett ryck och ville göra något när vädret inte lockade ut oss och kanelbullar är ju så gott.

Var ute och trampade ett par gånger igår. Ebbah har blivit av med sin cykel och efter att jag slängt ut ett inlägg på Facebook så hade jag fått ett par tips som jag kollade upp. Ebbahs cykel är dock fortfarande borta så idag gick hon till skolan.

Vi kikade på Brage - Jönköping Södra igår, viktig match för Brage som dom också kunde vinna med 3-1. Kval till Allsvenskan ligger nu i Brages händer och direktuppflyttning blir det om dom vinner sina två kvarvarande matcher.


Vill ni kika på gårdagens världscup i cyclocross så kan ni göra det här, damer:


Herrar:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar