Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-10-24

Testledare igår, Le Peloton idag


Hej och god morgon!

Idag är det torsdag, det betyder inte bara pannkakor utan också att det körs Le Peloton här i Falun och jag tänkte vara med. Så det ligger på lite här då avfärd från samlingsplatsen är 06:00.

Igår så kördes det ju maxtest här i källaren men det var inte jag som testades utan det var Lasse. Vi körde Wattbikes maxtest denna gång med 20 watts höjning varje minut, snabbt och smidigt. Snart dags för att testa mig själv också inför vintersäsongen. Efter maxtestet så fick han testa Zwift också.

Cyklade ju igår också, fick uppleva soluppgången på morgonen och hade väl kunnat fortsätta cykla hur länge som helst.





På hemvägen så var jag inte lika stöddig men räddades ändå av medvinden igår igen. Tur att medvind finns. När jag kom hem så hann jag bara kasta i mig mat, duscha och klä på mig innan det var dags att agera testledare.



Nej, nu lär jag sätta fart här. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar