Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-06-03

World Bicycle Day

Hej och god morgon till denna cykelns dag!

Tredje juni är enligt FN den internationella cykeldagen. Så vi får väl cykla lite idag igen då kanske. Eller åtminstone sprida lite cykelkärlek till världen.

Dagen efter Långa Lugnet idag vilket betyder att det är några hundra trötta cyklister därute i vårt avlånga land. Det är givetvis tusentals om vi räknar med alla andra som också körde skiten ur sig i helgen. Jag känner mig riktigt pepp på att få till lite kontinuitet i träningen igen nu och förhoppningsvis så ska jag slippa både pollen och sjukdom framöver. Från och med nu så är det bara gasa som gäller!

Idag ska jag också städa min del av Långa Lugnet-banan, hoppas att ni har skött er bra så jag slipper få med mig något skräp hem. Men pilar och plastband ska jag få med mig i alla fall. Det blir nog en ganska lång dag på jobbet också, så vi får se hur mycket kräm och tid jag har kvar till städningen, annars kan jag faktiskt göra den imorgon också om jag vill.

Vlog från Långa Lugnet kommer också, förhoppningsvis redan imorgon! https://www.youtube.com/henrikoijer

Här kommer några av mina bilder från igår:






Lite Garmin-data från igår: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar