Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-06-04

Städat Långa Lugnet

Hej och god morgon!

Det blev en riktigt lång arbetsdag igår. Jag började halv nio på mitt människojobb, kom hem därifrån halv nio på kvällen och åkte sedan hemifrån igen strax efter nio för att städa min del av Långa Lugnets bana. Kom sedan hem strax efter halv tolv i natt och nu sitter jag redo för att cykla till jobbet igen.

Kan konstatera att förutom banmarkeringar så var det ganska rent i skogen. En tappad flaska och ett par trasiga cykelglasögon var allt jag hittade. Snyggt jobbat! Å andra sidan så har jag första delen av banan också, så cyklisterna brukar inte ha börjat tappa gelförpackningar och annat redan där.

På grund av sjukdom, pollen och annat skit så fick jag inte ihop mina 2000 minuter i maj, det stannade istället på 1653 minuter. Så där nådde jag inte riktigt fram till mitt nyårslöfte till mig själv. Får ta nya tag denna månad och med Långa Lugnet avklarat och cykling till/från jobbet idag så ligger jag på rätt nivå sedan.

Nu kör vi juni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar