Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-06-19

Intervaller i Stävie

Hej och god morgon!

Ny dag, nya möjligheter på den skånska landsbygden. Man vet att man är i Skåne när ortnamnen slutar på ie. Eller när dom har tegelstenar på soptunnorna för att förhindra att dom blåser upp.

Igår så körde Linda och jag ett intervallvarv i Stävie. Själva intervallerna bestod av kantvind och motvind medan vilan gick svagt utför i medvind. Intervallerna tog drygt sex minuter och snittpulsen hamnade på 85% av max. Lite lågt om ni frågar mig och jag har ofta svårt att pressa mig utan sällskap. Körde för ovanlighetens skull med musik i öronen för att få lite extra pepp ändå.

Jag gjorde vad jag kunde i alla fall. Vad brukar ni göra för att tagga till lite extra inför hårda pass?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar