Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-06-11

Nio timmar sömn, bra vilodag!


Hej och god morgon!

Detta glada gäng cyklade intervaller utanför huset när jag kom hem. Så jag passade på att ta bild på dom. Det är en del av Masklungan som var ute och körde lite lagtempo inför Vätternrundan.

Jag kör nog Zwift idag. Ska bara natta något barn först och ladda mentalt. Har på något vis lyckats bli lite trött nu på kvällen men det beror nog på att vi nyss ätit och att det har gått i ett tills nyss. Nu har jag lagt mig i soffan med benen högt.

Hade vilodag igår och var väl så trött. Dels lite sliten från Borlänge Tour men också av att ha sovit för lite. I natt däremot så sov jag i nio timmar. Snacka lyx! Vaknade av mig själv, kände mig utvilad och började undra varför inte mobilen hade ringt. Upptäckte att den var avstängd och att vi hade sovit för länge. Ingen ko på isen dock och vi kom alla fram i tid.

Ville bara ge ett litet livstecken, hade inte direkt tid i morse. Ska försöka få klart en vlog från Långa Lugnet idag också. Det vore ju på tiden...

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar