Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-06-24

En vilodag kan också vara en cykeldag







Hej och god morgon människovarelser!

Ny dag, nya möjligheter och slut på semestern. Japp, detta innebär att jag går till jobbet idag igen och kör på nu. Bara att kavla upp ärmarna och ta tag i det.

Igår avrundade vi semester genom att cykla lite med Axel i Genarp. Vi fick ihop någonstans runt 18 kilometer i finvädret och avslutade det hela med Cykelfika på Torna Hällestads lanthandel. Så även fast det är en vilodag kan man ju röra lite på sig. Cyklingen gick fint och det var ovanligt torrt på stigarna. Läge att åka dit för att cykla utan att bli skitig nu alltså.

Såg att Ränneslättsturen 2018 just nu är en av mina mest visade videos och det har ju sin naturliga förklaring i att folk vill se hur banan är inför loppet på söndag. Om du också vill kika lite så finns den här: https://youtu.be/_1tnEggK8E0 Glöm inte att prenumerera bara, så hjälper du samtidigt mig lite. Tack på förhand!

Vi är anmälda till söndagens lopp och jag ser fram emot att ta årets bästa placering i en långloppscup, det ska bli riktigt skoj det. Men först har jag en arbetsvecka att ta mig igenom alltså innan det blir cykelfest i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar