Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-06-14

Dags för semester!

Hej och god morgon från Stennäset!

Fredag idag, sista arbetsdag på veckan och också sista arbetsdagen innan min sommarsemester. Som detta år bara blir en vecka lång. Men jag hoppas att det blir en bra vecka. Vädret ser åtminstone ut att bli hyfsat bra här hemma.

Har egentligen inte så mycket mer att tillägga från igår kväll. Jag har vaknat upp, känner mig hyfsat pigg i kroppen och tänker nog köra något Zwift i kväll. Kanske färdigställer jag Borlänge Tour-vloggen också så att ni har något att titta på i helgen.

Om ni missade vloggen här om dagen så kommer här nedan en repris:



Ni vet väl att ni kan följa mig på Instagram och YouTube också?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar