Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-06-12

Vlog från Långa Lugnet och vinst på Zwift igår!

Hej och god morgon!

Välkomna till en ny, härlig, arbetsdag. Idag är också en dag då jag har tänkt att cykla, utomhus. Det ska bli najs. Cyklade annars nere i källaren igår och lyckades efter lite om och men att vinna. Krävdes dock 463 watt i den tre minuter långa backen upp mot målet. Med 2-3 km kvar så var det en cyklist som hade runt 20 sekunders lucka men att gå in krokig i den målbacken var tydligen ingen hit. Kändes skönt att vinna då jag inte trodde på det på slutet, också skönt med den syreskulden som jag fick och bara att ha köttat lite Wattbike igen.

Efter alldeles för lång tid så finns nu en vlog från Långa Lugnet ute på min YouTube-kanal. In och titta! Vill ni se fler videos (hela Långa Lugnet och en Borlänge Tour-vlog kommer snart) så prenumerera gärna på min kanal.



Några bilder från gårdagens Zwiftande:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar