Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-12-18

Tränat igen!


Hej och god morgon!

Igår så satt jag på Wattbiken igen efter fyra dagars uppehåll. Tre missade pass och gårdagens pass blev ju ett alternativ till ett planerat pass då jag ville mjukstarta. Körde en halvtimme lätt distansintensitet och gjorde sex igångdrag/spurter bara för att påminna benen om hur det känns när muskler arbetar.

Fortfarande så kommer bara "clean"-varianterna av bilder ut från Zwift och den där blev ju dessutom väldigt mörk. Lite synd. Bilder från Zwift är inte så spännande heller men i brist på bättre bildmaterial så...

Fem timmars återhämtning fick jag som rekommendation från min Garmin-dator när jag var klar, så nu kan jag köra på med nästa pass.

Skönt att vara igång igen, det blev ett litet hack i skivan bara, men nu snurrar jag vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar