Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-12-27

Jul och träning


Hej och god morgon från Bjärred!

Igår hade vi vår egen julafton här nere med barnen och Lindas familj. Prioriterade bort bloggandet igår men nu är jag tillbaka igen.

Min förkylning kändes bättre igår och status idag är ungefär likadant. Kanske att jag kan aktivera mig imorgon igen. Har nu låtit bli att träna fyra dagar och idag blir det en femte sjukdag. Skulle det stanna där så är det ändå bra, normalt sett så är jag ju sjuk längre perioder. Kollade min träningsdata för 2018 här om dagen och det såg ju inte jättebra ut. Det här Rapha 500 som jag brukar köra genererar ju ca 20-25 träningstimmar sista veckan på året men nu blir det inte mycket till träning. Nu är det inte bara utebliven Rapha-cykling som ligger bakom årets tapp. Jag har tränat för lite under årets gång helt enkelt. Men nästa år, då jävlar!

Idag ska vi nog bege oss till ett hoppland, kan ju bli en lagom omstart av kroppen det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar