Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-12-24

God jul!


Hej och god jul från oss!

Vi har vaknat upp till en kall och klar morgon här i Falun och vi har ätit en härlig frukost. Termometern visade på -17 i morse så det är kallt på riktigt, tur att jag inte ska köra Rapha500! Är lite förkyld men det känns faktiskt ändå som att det händer grejer med förkylningen och det ger ju hopp. Vi börjar dagen bara vi två men i eftermiddag kommer mina barn hit och imorgon åker vi till Skåne och då blir vi sju.

Det blev en vit jul även denna gång, det är fint med snö tycker jag och jag uppskattar verkligen vintern. Idag ska fågelstackarna få lite mer mat och vi vuxna tar nog en härlig julpromenad snart.

Jag hoppas att du får en bra julafton och att den blir precis så som just du önskar att en julafton skall vara.

1 kommentar: