Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-12-23

😱🤒😷😬😰🚑

Jepp, idag blir det ingen träning på grund av sjukdom.

Halsen är kass så det blir till att bita ihop ett tag framöver. Linda är ute och åker skidor, hoppas att hon får en bättre känsla än vad hon hade igår. För egen del så blir det bloggande och coachande. Det ska ju göras det med.

Det här betyder givetvis att det är stor fara att jag inte fixar Rapha500 för första gången NÅGONSIN.

Till dom bättre nyheterna: såg en ekorre mumsa fågelmat i morse! Linda såg en hare där igår. Vi väntar med spänning på rådjuren.

Det här är mina nya hjul. Köpte dom till crossen nu när jag testat att tävla lite. Känner att jag vill bli lite snabbare och då är tubhjul något jag vill ha. Nu är det väl bara SM kvar på den svenska säsongen, men det kommer väl en säsong nästa år också och då står jag redo! Vikten för paret är 1542 g.

Om vi inte ses eller hör imorgon så vill jag också passa på att önska er alla en riktigt god jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar