Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-12-01

Bilder och resultat från Musette cross i Norra Åsum


Hej och god kväll från Bjärred!

Nu är vi i soffan och lyssnar/tittar på Så Mycket Bättre. Skönt att slöa lite efter en intensiv dag.

Vi började tidigt med frukost och lite presentöppning för Frida som fyller år på tisdag. Sedan gjorde vi oss snabbt i ordning för crosstävling. Vi tävlade och kom tillbaka 30 min innan vi fick gäster som kom för att fira Lindas födelsedag.
Nu har gästerna gått hem och vi har ätit middag från den lokala pizzerian. Soffmys.

Själva tävlingen som sådan gick väl okej ändå. Gjorde först en ganska klen start men körde sedan upp mig snabbt, sedan droppade jag från typ fjärde ner till åttonde nionde plats ungefär. Sa till Linda att det var förnedringscross. Saknade fart och teknik men lyckades växa in i loppet och slet mig upp till en femte plats. Kom nära fjärdeplatsen på slutet men kunde inte riktigt hota ändå.

Musette cross är riktigt trevliga små arrangemang. Om två veckor kör vi igen!

Idag blev jag femma, hade en dansk strax framför mig som inte är med i resultatlistan. Här hittar ni fullständiga resultat: https://app.lap.io/event/2018-musettecross-aasum-2019-2019/results

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar