Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-12-29

Jag har tränat! ❤️



Hej och god förmiddag!

Efter sex dagars träningsuppehåll så fick jag igår till lite testcykeltid. Det blev visserligen inget monsterpass, men det var inte heller syftet. Jag ville komma igång och nu är jag igång igen. Jag körde 30 minuter distansintensitet med fem stycken korta spurter.
Låg intensitet för att inte chocka luftrören och spurter för att ge benen lite av en quick fix. Ett ganska bra recept på träning efter sjukdom.

På eftermiddagen så var våra fyra lite äldre barn på bio vilket gjorde att vi övriga tre fick lite kvalitetstid i Lund. Hann med en fika också!

Det känns bra att ha börjat cykla igen och det kändes bra att träna. Jag har bara lite svårt för långsam träning, allra helst hade jag startat upp träningen med ett Zwift-race eller något liknande. Vi får se vad det blir idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar