Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-04-09

Idiot

Man får inte säga idiot, brukar vi säga här i familjen efter att någon av oss sagt just idiot.

Igår var jag väl ändå en sådan där idiot då jag körde testcykel i natt igen. Fast att jag skulle sluta med nattpassen nu och köra på bättre tider. Men, igår blev det en liten tvåtimmars powernap efter att jag lagt Frida så när jag vaknade till liv igen så hade liksom hela kvällen gått. Och jag ville verkligen träna.
Ibland förstår jag att en god natts sömn är viktigare än ett halvdant testcykelpass mitt i natten. Det ger liksom mer. Inte alla gånger, för träna bör man, men igår var det nog viktigare med den där sömnen än att köra ett skitpass monark. Skulle behövt en coach ibland jag med. Någon som sa åt mig vad jag skulle göra så jag liksom inte bara kör på med idioti bara för att jag kan.

Nåväl. Nu är det helg och jag borde rimligtvis inte behöva vara dum i huvudet något mer denna vecka  i alla fall, utan nu kan jag kanske till och med träna när det är ljust ute!
Redo för en stunds idioti mitt i natten. 

Det blev 20 minuter på 316.8 Monarkwatt / 341 Garminwatt. Hade planerat och ville väl köra mer, men kort efter att jag dragit igång den andra tjugan så började jag väl inse vilken idiot jag var och stängde av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar