Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-04-07

Där satt den

Alltid lika skönt när man genomfört ett bra träningspass. Alla borde få uppleva den där känslan av tillfredsställelse och endorfiner efter en lyckad träning. Det känns så himla bra att det inte gör något att jag sabbade nattsömnen. Det gör ingenting just nu i alla fall, vi får väl se hur pigg jag är i eftermiddag/kväll...

Halv-jävla-ett i natt så vevade jag igång. Pressade ur mig en tempohalvtimme och fick ett ganska bra resultat tycker jag. Visst, jag borde ha tränat tidigare på kvällen, men det finns så många värre saker än att jag tränar sent. Nu blev det i alla fall av och det var det viktigaste.

Pilla navelludd och kolla sociala medier eller träna, det är frågan...

Är huvudet dumt får kroppen lida...

Arbetsrummet.

Höjde mitt beräknade VO2max från 65 till 66. Det beräknas dock på 20 minuter och jag körde 30 minuter, så en maxtjuga borde höja det där några enheter. 70 är målet!

Nu är det dags för det där ekorrhjulet med att lämna på dagis, lämna på skolan, jobba, hämta på skolan, hämta på dagis, åka till ridhuset och sedan komma hem och äta middag. Medans jag gör allt det där så kan väl ni passa på att gå in här och önska ett blogginlägg?

Har ni riktigt tråkigt så kan ni läsa lite data från nattpasset här:
Tid: 30.01
Snitt/maxpuls: 170/183 vilket motsvarar 88.5/95.3% av max
Snittkadens: 95
Monarkwatt: 313.5
Garminwatt: 338
Balans vänster/höger: 51/49
Rundtrampseffektivitet: 91%
Medeltemperatur: 15.4ºC

All data hittar ni givetvis på Garmin Connect: https://connect.garmin.com/modern/activity/1115817724 Om ni lägger till mig som kontakt där så får ni inte bara se all min träning utan jag får ju också se allt som ni tränar. Win-win!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar