Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-04-18

En vegetarisk vecka

Godmorgon cykelvänner!

Jag tänkte testa att bara äta vegetariskt en vecka. Bestämde mig för att göra något i förra veckan och tänkte väl ett tag köra veganskt, men känner att jag behöver läsa på och planera lite mer inför en sådan vecka. Man kan ju tänka på saker, eller så kan man göra saker. Så denna vecka är jag vegetarian.
Lovar att försöka återkomma med hur det gått, om jag inte blivit en kanin eller dött av det vill säga.

Laddar just nu upp med vörtbröd inför att köra fyraminutersintervaller till jobbet. Förhoppningsvis så blir det svinjobbigt! Eftersom jag ska köra intervaller så tänkte jag testa banvallen idag. Har väl egentligen inget samband så, men den är liksom jämnare i sitt tempo vilket kanske underlättar för intervallköttandet, tänkte jag.

Förra veckans sömnrapport följer, långt ifrån dom sju timmar som jag ska försöka hålla. Nio minuter vakentid per natt också ger ett egentligt snitt på 6:05. Med tanke på klockslaget i bilden nedan och vad klockan är nu så förstår ni att det inte blev för mycket sömn denna natt heller. Skärpning, herr Öijer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar