Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-04-26

92 min E2b


Jo, men alltså det där gjorde ju riktigt ont i kroppen det. Körde banvallen hem för att få jämnare flyt i åkningen och kunna trycka på hela tiden. Vinden var ett jävla besvär, men motvind gör ju att det blir lättare att ta i istället. Får trösta mig med det. Väl inne i Falun så körde jag delar av Långa Lugnets loop 2. Plockade ur några nyckelpartier att svettas runt på innan jag styrde hemåt. Lyckades idag hetsa upp pulsen i ett snitt på 85% av max under 92 minuters hårdtrampande. Något högre snitt än i lördags, men 28 minuter kortare alltså.

Hade nämligen bråttom hem idag eftersom Ronya bestämde sig i eftermiddags för att åka till Stockholm. Extra bra för motivationen att ta i när jag har bråttom. Nu blir det ju lite knivigare att få till träningen dom närmsta dagarna eftersom Ronya är borta, så det var skönt att få blåsa ur systemet ordentligt idag. 

Såg en massa cyklister idag också, både kända och okända ansikten. Skitkul! 

Nu ska jag natta Frida och leka med Ebbah, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar