Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-06-11

Bilder på min cykeldator

Tävlade mot mig själv i morse utan någon större framgång. Garmin har ju funktionen Virtual Partner där man kan tävla mot sina tidigare träningar eller en måltid på en bana. Så idag tävlade jag mot min senaste tempopendling. Sommarens andra tempopendling var därmed ett faktum men benen kunde inte leverera nytt rekord. Nu var ju inte vindarna riktigt på min sida men effekten kunde jag väl åtminstone höja från förra gångens 285 watt? Tyvärr inte, skulle det visa sig då jag bara kunde leverera 280 watt. Nya tag imorgon! 

Hemcyklingen hade lägre intensitet men ändå bra skjuts, tack vare bra vind i ryggen.

Två dagar i följd med hög intensitet under lång tid och imorgon blir det tredje dagen med denna lyxaktivitet.

Två bilder från Jonatan Stark, den ena från gårdagens samling och den andra från starten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar