Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-06-08

Njuter av livet

Det här med att bo i hus, ha en gård och fantastiskt väder är ju inte helt fel alltså. Njuter så mycket! Idag skulle jag städa ur cykelrummet men fastnade ganska omgående och tvättade crossarna istället. Så nu är både vintercrossen och snabbcrossen redo för nya äventyr. Ungarna tvättade sina cyklar med och när cyklarna var rena så testade jag att blåsa upp målportalen från CX-cupen. Tror året var 2007?

Edge som har sin logga på portalen var en av sponsorerna, bara det att dom aldrig levererade några pengar. Edge var ett "extremsport"-magasin som även skrev om mountainbike och cyclocross. Dom var sponsor till både mig och stor sponsor till cupen så det blev en hel del slantar som aldrig kom in där. Dessutom skrev jag en del artiklar åt dom och levererade bilder som jag aldrig fick betalt för. Skittråkigt givetvis. Även en annan sponsor till cupen levererade inte det som var avtalat under mina år som cuporganisatör så det blev ju lite trist för mig när det plötsligt inte fanns dom pengarna som skulle finnas. Utgifterna fanns ju kvar... Det är så man lär sig saker och nu vet jag ju hur jag ska göra nästa gång jag arrangerar något stort. Men nu skulle detta inlägg inte handla om någonting så tråkigt, utan nu lever vi i nuet och njuter istället.
Cykeltvätt för både stora och små.

Portalen är riktigt skitig, precis som en målportal till CX-Cupen ska vara. Kanske jag ska tvätta den, måla den svart och använda den till något annat istället?

Lunchen åt vi på vår uteplats. Nu ska jag fortsätta leva livet genom att gå med ungarna till sjön så de får bada. Ikväll blir det grill. Livets liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar