Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-06-02

Dotterns träning och grodyngel!

Hej!

I år är jag ju inte tränare på ungdomsträningen, så jag åker dit i egenskap av förälder bara. Så avslappnat och skönt. Visst har jag med mig lite chip och licenser men i övrigt är jag som vilken annan cykelförälder som helst. Vi cykelföräldrar kan småsnacka lite när barnen cyklar och är det soligt väder som idag så är det bara härligt.
Samling för lila, svart och röd grupp.

Coolaste cykelkatten i stan väntar vid samlingsplatsen för blåa gruppen. Totalt var det nog ett 70-tal barn på plats.

Filip och jag kikade på dammen vid Skyttepaviljongen och fann fyrtio tusen miljarder grodyngel. Jag passade på att ta några undervattensbilder med min Sony Xperia ZR, det är ju sällan jag hittar något intressant under vattnet att fota men det här var ju värt ett mobildopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar